هفت راهکار اساسی برای پخش مسابقات والیبال به صورت زنده! (طنز)
درباره وبلاگ

سلام...... اين وبلاگ كاملا دوستانست براي همه ي واليبيال دوست ها............ خبر هاي به روز و درمورد خود واليبال هر چي كه مربوط به اين ورزش جذابه!!!!% خواهشا خواهشا و خواهشا اگه استاد هايي كه تو اين كارن راهشون ان طرف ها افتاد نقص هاي كارمون رو بگن و حالمون رو خوب كنن..... اميد وارم بتونم نقش كوچيكي رو تو شناخت و عرضه ي اين ورزش نازنين داشته باشم. يا علي!!!
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بال بال.........والبال و آدرس volleyball.sport.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 14
بازدید ماه : 43
بازدید کل : 168974
تعداد مطالب : 95
تعداد نظرات : 285
تعداد آنلاین : 1



بال بال.........واليبال
..................((دنياي واليبال)).....................

هفت راهکار اساسی برای پخش مسابقات والیبال به صورت زنده!

بازی های برون مرزی والیبال بالاخره به اتمام رسید و صدا و سیما بزرگترین چالش سال های اخیرش را پشت سر گذراند. شنیده می شود جناب ضرغامی گفته است که بعد از مدت ها امشب می تواند با خیال راحت سر بر بالین بگذارد!!
عصر ایران -

در همین راستا و با توجه به اینکه همواره بایستی آینده نگری کرد، راهکارهای زیر را برای مسابقات آتی والیبال بیان می داریم:


راهکار اول: همان ابتدا تمام بلیت های آن بازی را بخریم، بعد چند هم‏وطن بیابیم که مطمئن و توجیه شده باشند، سپس تمامشان را به هزینه خودمان به خارج و به آن ورزشگاه ببریم و با خیال راحت بازی را پخش مستقیم کنیم! (البته بایستی این تماشاگران دچار جوگرفتگی نشوند و تغییری در ظواهرشان پس از رفتن به کشورهای دیگر صورت نگیرد!)


راهکار دوم: با توجه به فرصت باقی مانده تا بازی های بعدی، از همین الان می توانیم در کشورهای دیگر اقدام به فرهنگ‏سازی کنیم و به آنها بفهمانیم نباید با چنین سر و وضعی به تماشای مسابقات والیبال بیایند. بالاخره هر چیزی حدی دارد!


راهکار سوم: تمام کارگردانان تلویزیونی خارجی را به کشورمان دعوت کنیم و به آنها بگوییم: «درست است که طرف با آن سر و وضع آمده والیبال ببیند، اما شما مگر آزار داری که هی از او کلوزآپ می گیری؟! اصلا مگر خودت خواهر مادر نداری؟!»


راهکار چهارم: بازی های والیبال را دو سه ساعت دیرتر پخش کنیم و در این چند ساعت با استفاده از ذره بین به خوبی همه جوانب کار را در نظر بگیریم تا چیزی از دستمان در نرود! بعد با خیال راحت آن مسابقه را با حذفیات لازم(!) پخش کنیم!
در این شیوه پخش، حتی می توانیم بالایش بنویسیم «پخش زنده» و بعد مدعی شویم ما به موقع بازی را پخش کردیم اما برخی شبکه های خارجی قبل از اینکه بازی انجام شود، آن را روی آنتن بردند! (چقدر پیچیده!)


راهکار پنجم: تصاویر را به صورت شطرنجی و خیلی ریز و بی کیفیت پخش کنیم که هیچی در آن معلوم نباشد، بعدش هم بگوییم: «تقصیر ما نیست! تصاویر همینطوری بدون کیفیت به دستمون می رسه!»


راهکار ششم: به همراه تیم ملی مقداری لباس بفرستیم و در دم ورودی ورزشگاه آنها را به صورت رایگان بین تماشاگران پخش کنیم! شاید بیچاره ها پول نداشته اند تا لباس بخرند!


راهکار هفتم: اصلا چه کاریه؟! چرا خودمون رو اذیت کنیم؟! مسابقه ها را با خیال راحت از رادیو پخش کنیم! البته گزارشگر بایستی توجیه باشد که فقط به گزارش والیبال بپردازد و بس!


نظرات شما عزیزان:

بی نام
ساعت13:05---25 دی 1393
راحکارات بد نبود ...
بهت امیدوار شدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: